Promocja -10% na wszystkie garnitury
- Strefa klienta
- Koszyk ( 0 )
-
MENU
- NOWOŚCI
- BESTSELLER
-
SUKIENKI
- SUKIENKI BASIC
- SUKIENKI BOHO
- SUKIENKI DO PRACY
- SUKIENKI DOPASOWANE
- SUKIENKI DZIANINOWE
- SUKIENKI HISZPANKI
- SUKIENKI JEANSOWE
- SUKIENKI KOKTAJLOWE
- SUKIENKI MAXI
- SUKIENKI NA CO DZIEŃ
- SUKIENKI NA LATO
- SUKIENKI NA WESELE
- SUKIENKI NA IMPREZĘ
- SUKIENKI NA SYLWESTRA
- SUKIENKI PLUS SIZE
- SUKIENKI SPORTOWE
- SUKIENKI SZMIZJERKI
- SUKIENKI WIECZOROWE
- SUKIENKI Z FALBANĄ
- SUKIENKI Z PRINTEM
- OKRYCIA WIERZCHNIE
- KOMPLETY
- LEGGINSY
- AKCESORIA
- BLOG
- PROMOCJE
- OUTLET
-
-
-
MENU
- NOWOŚCI
- BESTSELLER
-
SUKIENKI
- SUKIENKI BASIC
- SUKIENKI BOHO
- SUKIENKI DO PRACY
- SUKIENKI DOPASOWANE
- SUKIENKI DZIANINOWE
- SUKIENKI HISZPANKI
- SUKIENKI JEANSOWE
- SUKIENKI KOKTAJLOWE
- SUKIENKI MAXI
- SUKIENKI NA CO DZIEŃ
- SUKIENKI NA LATO
- SUKIENKI NA WESELE
- SUKIENKI NA IMPREZĘ
- SUKIENKI NA SYLWESTRA
- SUKIENKI PLUS SIZE
- SUKIENKI SPORTOWE
- SUKIENKI SZMIZJERKI
- SUKIENKI WIECZOROWE
- SUKIENKI Z FALBANĄ
- SUKIENKI Z PRINTEM
- OKRYCIA WIERZCHNIE
- KOMPLETY
- LEGGINSY
- AKCESORIA
- BLOG
- PROMOCJE
- OUTLET
-
-
Reklamacje
Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.
Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@samanta-butik.pl lub drogą pocztową na adres SAMANTA Pamela Kiszkiel, ul. Jesienna 2, 64-600 Oborniki.
Reklamowany towar należy wysłać na adres: SAMANTA Pamela Kiszkiel, ul. Jesienna 2, 64-600 Oborniki, kontakt@samanta-butik.pl, +48 573 009 500.
Nie przyjmujemy zwrotów nadanych DO NAS za pobraniem oraz do paczkomatu.
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w § 9 naszego Regulaminu sprzedaży.