Zwroty

Wszystkie nasze produkty mogą być zwrócone w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki (z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu).

Informujemy, że zwracane produkty nie mogą być:

- pobrudzone makijażem,

- ubrudzone/zakurzone,

- wyprane lub nosić oznak użytkowania,

- wadliwe, uszkodzone,

- pozbawione metek.


Prosimy o odesłanie produktu (najlepiej w oryginalnym opakowaniu) na nasz adres (dane kontaktowe znajdziesz w § 2 Regulaminu oraz na dole tej podstrony), wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy, który stanowi załącznik nr 1 Regulaminu Sklepu.

Formularz znajdziesz w mailu potwierdzjącym przyjęcie zamówienia lub możesz go pobrać bezposrednio tutaj → (pobierz).

Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem oraz do paczkomatu.

Zwroty odesłane bez formularza zwrotu nie będą rozpatrywane.

Dokonamy zwrotu pieniędzy na konto terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania paczki.
Zamówienia opłacone za pośrednictwem PayPo rozliczamy zawsze przez PayPo.


Zwrot środków następuje zawsze w terminie do 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki.

Jeżeli zwrot produktu zostanie rozpatrzony negatywnie (ze względu na uszkodzenie produktu, pobrudzenie makijażem, oznaki użytkowania, prania lub odesłanie po wymaganym terminie), przekażemy na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, na koszt Klienta.

Zwrot towaru należy odesłać na adres:


SAMANTA Pamela Kiszkiel

ul. Jesienna 2

64-600 Oborniki

tel.: 573 009 500

e-mail: kontakt@samanta-butik.pl

Pamiętaj! Koniecznie do zwrotu dołącz dowód sprzedaży (paragon lub fakturę) oraz podaj numer konta bankowego, na który mamy zwrócić środki.